OMEK2011

3 tipp a webáruház szövegírás elkezdéséhez

A webáruház, vagy webshop szövege kritikus pont, itt dől el az, hogy vesz-e valaki, vagy sem? – Na jó talán picit túlzás, mert a gyorsan betöltődő weboldal, illetve a gusztusos képek szerepe legalább ekkora, ám a webáruház marketing szövegírás módja döntő szempont. Így láss neki:

1. A webáruház szövegírás nem pusztán termékleírásokból áll, figyelj a jó csoportosításra, a kategóriák pontosságára.
2. A címlap és a \”rólunk oldal\” szintén döntő, ha bizalmat szeretnél építeni. Bizalom pedig kell az e-kereskedelemhez!
3. Használd azokat a kifejezéseket, kulcsszavakat, melyeket a célcsoportod ismer. Használd bátran a kulcsszószűrés eredményét, illetve fogalmazz mindig egyértelműen és tisztán.

Ha nem boldogulnál egyedül a szövegeiddel, vagy eleve jobbra vágysz az átlagnál, akkor nézz be marketing szövegíró ügynökségünkhöz, ahol sok jó referenciát tudunk mutatni webáruház, webshop, hírlevél, illetve egyéb marketinganyagok tekintetében!